1.5.2014

45. vrk

HYVÄÄ VAPPUA BLOGIN LUKIJOILLE :-)

Ilon nauttii vappuaamun auringonsäteistä

Kidi seuraa tyttärensä valokuvaamista silmä tarkkana


2 kommenttia: