Tämä oli ensin Kidin vakioyöunipaikka.
Ilo valtasi sen välittömästi mamaalta ja
joka ilta viimeistään klo 21:00 Ilo häviää
näkyvistä ja sen löytää kodinhoitohuoneen
pyykkikomeron alta. Jossain vaiheessa yötä se
vaihtaa paikakseen oman koiranpetinsä tai
olohuoneen nojatuolin.
Tehtiin vähän pidempi metsäreissu, kun
seurattiin ensin väärää polkua, mutta meidän
alueen metsissä voi oikaista mistä vain, kun
maastot ovat helppokulkuisia.
Et ota kuvaa, et ota!!!!
No okei, ota nyt sitten se kuva...
"Köyhän talon porsaat" :-)
Kotilenkkimaiset ovat vertaansa vailla!