30.4.2014

28.4.2014

42. vrk


Lauantaina käytiin Vaasan kv. näyttelyssä turisteina
katselemassa tuttuja ja "haistelemassa" näyttelyfiilinkiä.
Kotiin tullessamme kengät kävi Virkonin 
desinfiointipesussa.

Tänään oli pakko siirtää pentuhuoneesta 
Ilon tuleva peti kodinhoitohuoneen 
kaapin eteen, jottei Ilo pääse enää
tunkemaan itseään niin ahtaaseen
tilaan. Oli vain niin kamalan näköistä
katsoa kuinka se runttasi itseään niin 
ahtaaseen tilaan. Ja tässä Ilon mielipide 
asiasta.....anteeksi Ilo....


27.4.2014

41. vrk


On aika madottaa! Yksi tärkeimmistä asioista 
tässä vaiheessa tiineyttä. 


Nyt voi jo olla ihan varma, että Ilo on kantavana :-)
Toinen korva kuuntelee pihalta kuuluvia ääniä ja 
toinen seuraa mitä minä touhuan keittiössä. 


Hyvin Ilo jaksaa vielä muiden mukana.


Lenkin jälkeen oli ruuan vuoro ja
sitten unikin alkoi hiipimään silmiin,
mutta vielä oli kauneudenhoitoaika,
eli turkin läpiharjaus ja kynsien leikkuu.
Loppuilta onkin sitten jo ihan rentoa oleskelua.




19.4.2014

33. vrk



Tämä oli ensin Kidin vakioyöunipaikka. 
Ilo valtasi sen välittömästi mamaalta ja
joka ilta viimeistään klo 21:00 Ilo häviää
näkyvistä ja sen löytää kodinhoitohuoneen 
pyykkikomeron alta. Jossain vaiheessa yötä se 
vaihtaa paikakseen oman koiranpetinsä tai 
olohuoneen nojatuolin. 



Tehtiin vähän pidempi metsäreissu, kun 
seurattiin ensin väärää polkua, mutta meidän 
alueen metsissä voi oikaista mistä vain, kun 
maastot ovat helppokulkuisia. 


Et ota kuvaa, et ota!!!!


No okei, ota nyt sitten se kuva...


"Köyhän talon porsaat" :-)


Kotilenkkimaiset ovat vertaansa vailla!


18.4.2014

Caustarin Be Brave on kantavana!

 18.4.2014 

Ilo astutettiin kertaalleen, 16.3., Coros Obamalla. 
Molemmat olivat ensikertalaisia, mutta
"luonto tikanpojan puuhun ajoi" eli 
astutustapahtuma oli kuin suoraan oppikirjasta. 

Eläinlääkärillä käytiin 25 vrk:n aikaan varmistamassa tiineys 
ja neljä selvää näkymää saatiin :-)

Tänään on 32. vrk Ilon astutuksesta ja ruoka alkaa taas
ahmatille maistumaan.