10.5.2014

54. vrk

Oltiin illalla Ilon kanssa pikkutyttöjen 
unta valvomassa ja kovin luontevaa
näiden kahden kanssakäyminen ei ollut,
vaikka tuttuja ennestään ovatkin. 


(puh.kuva)


Selällään nukkuminen alkaa olla Ilon lempiasentoja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti