Illalla käytiin metsälenkillä ja Ilo alkaa näyttämään aivan muulta kuin
schipperkeltä :-) Mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä ei vielä ole.
Odottavan aika on todella pitkä....
schipperkeltä :-) Mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä ei vielä ole.
Odottavan aika on todella pitkä....



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti