19.4.2014

33. vrk



Tämä oli ensin Kidin vakioyöunipaikka. 
Ilo valtasi sen välittömästi mamaalta ja
joka ilta viimeistään klo 21:00 Ilo häviää
näkyvistä ja sen löytää kodinhoitohuoneen 
pyykkikomeron alta. Jossain vaiheessa yötä se 
vaihtaa paikakseen oman koiranpetinsä tai 
olohuoneen nojatuolin. 



Tehtiin vähän pidempi metsäreissu, kun 
seurattiin ensin väärää polkua, mutta meidän 
alueen metsissä voi oikaista mistä vain, kun 
maastot ovat helppokulkuisia. 


Et ota kuvaa, et ota!!!!


No okei, ota nyt sitten se kuva...


"Köyhän talon porsaat" :-)


Kotilenkkimaiset ovat vertaansa vailla!


2 kommenttia:

  1. Kaunis Ilo <3 Siellä taitaa olla samantapainen maasto kun meidän "naapurissa", Harjavallassa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Nämä maastot ovat kuin luotuja koira- ja hevosihmisille.

    VastaaPoista