Nyt voi jo olla ihan varma, että Ilo on kantavana :-)
Toinen korva kuuntelee pihalta kuuluvia ääniä ja
toinen seuraa mitä minä touhuan keittiössä.
Hyvin Ilo jaksaa vielä muiden mukana.
Lenkin jälkeen oli ruuan vuoro ja
sitten unikin alkoi hiipimään silmiin,
mutta vielä oli kauneudenhoitoaika,
eli turkin läpiharjaus ja kynsien leikkuu.
Loppuilta onkin sitten jo ihan rentoa oleskelua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti