28.4.2014

42. vrk


Lauantaina käytiin Vaasan kv. näyttelyssä turisteina
katselemassa tuttuja ja "haistelemassa" näyttelyfiilinkiä.
Kotiin tullessamme kengät kävi Virkonin 
desinfiointipesussa.

Tänään oli pakko siirtää pentuhuoneesta 
Ilon tuleva peti kodinhoitohuoneen 
kaapin eteen, jottei Ilo pääse enää
tunkemaan itseään niin ahtaaseen
tilaan. Oli vain niin kamalan näköistä
katsoa kuinka se runttasi itseään niin 
ahtaaseen tilaan. Ja tässä Ilon mielipide 
asiasta.....anteeksi Ilo....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti