Lauantaina käytiin Vaasan kv. näyttelyssä turisteina
katselemassa tuttuja ja "haistelemassa" näyttelyfiilinkiä.
Kotiin tullessamme kengät kävi Virkonin
desinfiointipesussa.
Tänään oli pakko siirtää pentuhuoneesta
Ilon tuleva peti kodinhoitohuoneen
kaapin eteen, jottei Ilo pääse enää
tunkemaan itseään niin ahtaaseen
tilaan. Oli vain niin kamalan näköistä
katsoa kuinka se runttasi itseään niin
ahtaaseen tilaan. Ja tässä Ilon mielipide
asiasta.....anteeksi Ilo....

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti