Pyrin välttämään salaman käyttöä ottaessani kuvia pennuista sisällä.
Kuvat tästä johtuen eivät ole kovin laadukkaita.
Ai naamanpesulle, miks???
Voi sottapytty, annas mää autan sua!
Tää on mun koppi! Menkää jonoon, jos haluutte tulla sisälle!
Mamaa...ne ei leiki mun kaa....
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti