Tänään pennut siirtyivät isompiin tiloihin,josta saa toisen puolen paperille,
jotta tarpeiden tekoa alettaisiin harjoitella.
Muuttaminen oli raskasta puuhaa, hetimiten päiväunet uudessa kodissa
Kidi-mummu pääsi mielipuuhansa pariin vielä iltasella
Emänemänisä Findus, emänemä Kidi, emo Ilo = kolmen sukupolven uimareita.
Saapa nähdä kuka C-pennuista jatkaa perinteitä?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti